FİFA dünya çempionatından qazandığı pulları hara xərcləyir?

DÇ-2010 18 İyun 2010 / 14:20 2415
-  A +

FİFA-nın satış üzrə şöbəsinin rəhbəri Aleks Cobstun müsahibəsi

- Dünya çempionatının büdcəsi nə qədərdir?
- İki illik mərhələ də daxil olmaqla üç milyard dollardan çox. Bizim əsas gəlirimiz - 64 faiz teleyayımdandır. Marketinqdən gəlirlər isə 34 faiz təşkil edir.
- Bu gəlirlər hara xərclənir?
- 16 faiz müxtəlif ölkəlirdə futbolun inkişafına yönəlir. Daha 40 faiz növbəti çempionatın təşkilati işləri üçün ayrılır. Cənubi Afrikadakı çempionata xərclər daha çox getdi. Çünki bu ölkədəki imkanlar Almaniyadakı kimi deyil.
- CAR-dakı çempionatı neçə telekanal göstərir?
- 400-dən çox kanal oyunları yaymılayır. Müqayisə üçün deyim ki, bu rəqəm 2002-ci ildə 232, 2006-cı ildə isə 376 idi. Almaniyadakı çempionat zamanı teleauditoriya 26,3 milyard insan təşkil etmişdi ki, bu da orta hesabla hər oyuna 411 milyon nəfər deməkdir. 32 milyon insan futbola evlərində deyil, böyük ekranlarda baxırdı.
- Nəyə görə FİFA-nın internetdəki rəsmi saytında oyunlar yayımlanmır?
- Biz oyunların həm telekanallarda, həm də internetdə yayım hüququnu satırıq. Bizim saytda hər oyundan sonra ikidəqiqəlik çarxlara baxmaq mümkündür
- Çempionatın neçə sponsoru var?
- Altı partnyorumuz var. «Coca-Cola» və «Adidas» hələ 2002-ci ildə bizimlə müqaviləni uzadıb. Bizim həm də baş sponsorlarımız var.
- FİFA-nın partnyoru olmaq neçəya başa gəlir?
- Mən kommersiya sirrimizi açmaq istəməzdim. Amma söhbət partnyorluq üçün 200-300 milyon, sponsorluq üçün isə 80-120 milyon dollardan gedir. Bu zaman müqavilə 8 il müddətində imzalanmalıdır.
- FİFA-nın sponsorlarından biri pivə istehsalçısı olan şirkətdir. Bəzi ölkələrdə spirtli içkilərin reklamına qadağa var. Bu, sizin üçün problem yaratmır?
- Biz bu faktdan narahatıq. Çox istərdik ki, bir sıra ölkələrdə, o cümlədən Rusiyada pivənin reklamıyla bağlı tədbirlər sərt olmasın.
Mənbə: «Sport-Ekspress» qəzeti


 


Son xəbərlər