“Kontakt Home” koronavirus infeksiyası ilə mübarizə məqsədilə loqosunu bu mövzuya uyğun adaptasiya edib.
Adaptasiya olunmuş yeni loqo müvəqqəti xarakter daşıyır, “KontaktWithHome” (ev ilə kontaktda) sosial mesajını özündə birləşdirir və insanları daha çox ev ilə təmasda olmağa və karantin tədbirlərinə əməl etməyə çağırır.
Bu yaxınlarda sloveniyalı dizayner “MasterCard”, “Nike”, “Starbucks”, “LinkedIn” kimi markaları koronavirusa uyğun dəyişmişdi. Bu adaptasiyadan sonra dünyaca məşhur digər markalar da həmin sosial çağırışa qoşulmağa başlamışdı.
Qeyd edək ki, “Kontakt Home” koronavirusla mübarizə tədbirlərində yüksək fəallıq göstərir. Şirkət bir neçə gün öncə Koronavirusla Mübarizəyə Dəstək Fonduna 50 min manat vəsait ayırıb. Eyni zamanda şəbəkənin fəaliyyətində təhlükəsizlik tədbirlərinə ciddi əməl olunur və evlərində oturaraq istədikləri məhsulları əldə edə bilmələri üçün müştərilərə sürətli şəkildə pulsuz çatdırılma xidməti təklif edilir.
30-cu sülh
"Qəbələ"nin ilk məğlubiyyətindən - Video
"Yamal Messi deyil"
Mərdəkanda 2 qol, 1 "qırmızı" - Video
"İkinci sarı vərəqə "ucuz" qərar idi" - Elmar Baxşıyev
"Komandamız pis təsir bağışlamadı" - Yunis Hüseynov
"Araz-Naxçıvan" "Turan Tovuz"la bərabərə qaldı
Flikdən La Liqaya sərt tənqid
"Neftçi" "Qarabağ"la matça 4 itki ilə çıxacaq
"Qəbələ" ilk məğlubiyyətini aldı, "Karvan"dan heç-heçə
"Araz-Naxçıvan" - "Turan Tovuz": Heyətlər
“Turan Tovuz” AFFA-ya şikayət etdi, yekun qərar verildi
1-ci liqada “Ayın qolu”nun qalibi mükafatlandırıldı
PSJ onunla 5 illik müqavilə imzalayır
Het-trik etdi, ən yaxşı seçildi
"Mançester Yunayted"in yetirməsi vəfat etdi
38 yaşlı kapitanla müqavilə uzadıldı
Xəbərlərimiz daha əlçatan oldu!
Alman klubu Emreli ilə danışıqlara başladı – Rəsmi
"Çelsi"nin baş məşqçisi: "Nəticədən narazıyıq"
Bundesliqanın ən yaxşısı açıqlandı
Maquayr: "Lion" dəliliyin təsviridir"
Messi gələcəyi haqda
De Byazi Fernandu Santuşdan danışdı
Avrokuboklarda yarımfinalların təqvimi
Azərbaycanın və klublarımızın UEFA reytinqi
Amorim: "Old Trafford"da hər şey mümkündür"